watch sexy videos at nza-vids!
Kisah lucah melayu, jiran, masturbasi, softcore, tante girang, bestiality, selingkuh, skandal, pemerkosaan, English Story, hot story, cerpen, kisah erotis, kisah erotik

Jilat Cipap Dan Nyonyot Tetek Sampai Stim

Penghujung tahun , seperti biasa kebanyakan syarikat akan mengadakan jamuan makan malam atau biasa disebut annual dinner. Syarikat kami juga tidak ketinggalan. Dengan tenaga kerja seramai lebih seribu orang, bukan semua tempat dapat menyediakan kemudahan untuk acara sebegini.

Aku telah ditugaskan sebagai salah seorang ahli jawatankuasa pengelola yang antara lain dianggotai oleh wakil dari admin, production dan juga lain-lain bahagian termasuk lima orang wakil operator Imah, Silvia, Ida, Lina dan Noor.

Nasib baik diorang ni memang mesra dengan aku, so senang sikit aku jalankan tugas dengan diorang ni. Grand Mahkota Ballroom Hotel Istana menjadi lokasi annual dinner tahun ni.

Sebagai pengelola, kami mendapat dua bilik deluxe untuk kami stay sehari sebelum dan selepas dinner tu. So satu bilik untuk lelaki dan satu bilik perempuan. Kalau diikutkan , antara kelima-lima awek tu, Imah la yang paling cun, tapi Silvia ni kira Ok la body memang best, sementara Lina, Ida dan Noor ni biasa jer.

Jilat Cipap Dan Nyonyot Tetek Sampai Stim

Seringkali kami bergurau sepanjang terlibat untuk menguruskan acara ni. Termasuklah gurauan lucah yang menjadi kebiasaan. Pada malam dinner tersebut, kelima-lima mereka bertugas sebagai penyambut tetamu dan aku sebagai usher untuk menjemput tetamu kehormat untuk ke meja.

Bila mereka dah bersolek , hampir tak kenal aku tengok mereka ni , tambahan pula Ida dan Noor biasanya bertudung, malam ni entah kemana tercampak tudung mereka.

Tapi paling aku terkejut tengok Silvia, lain dari yang lain. Dengan baju yang mendedahkan sebahagian atas tetek nya. pergh. kataku dalam hati. Sebelum mula acara, aku menyematkan corsage bunga ke dada setiap ahli jawatankuasa.

Ini adalah untuk memudahkan hadirin mencari kami jika ada masalah. Bila time aku sematkan ke baju Silvia, aku mengambil peluang untuk memasukkan dua tiga jari kiriku melalui atas baju dan masa tu bersentuh sedikit dengan tetek Silvia.

” Mak aii. lembutnya” kataku perlahan sambil tergelak. “gatal ekk. ambil kesempatan la tu. ” balas Silvia. ” Ala. sikit jer bukan luak pun ” kataku lagi.

“Nak ke ? ” Tanya Silvia buat aku tergezut sekejap. ” Eh. tanya plak, kang Syam nak betul kang. hehehe” jawab ku sambil gelak kerana memikirkan ianya satu gurauan dari Silvia.

” Kalau nak boleh juga. ” Balas Silvia betul-betul buat aku tak senang duduk dan zakar aku dalam seluar pun apa lagi, terus la bangun untuk menyanyikan lagu Negaraku.

Senak jugak aku. Dalam hati aku dah mula nak cari point untuk ayat Silvia ni. Tambahan pula memikirkan semua ajk lelaki lain dah berkeluarga dan juga sebahagian besar datang dengan isteri, mestilah tinggal aku sorang jer dalam bilik hotel malam ni.

Tapi kesibukan tugas sepanjang dinner melalaikan aku , sambil bergelak ketawa dengan persembahan lawak Salih Yaacob, aku pun mula melupakan apa yg berlaku antara aku dan Silvia tadi.

Apabila selesai majlis, semua hadirin pun berangkat pulang. Tinggallah ajk yang ada untuk final briefing sebelum kami pun sama pulang. Pengerusi bertanya siapa yg nak tinggal di hotel malam ni.

Cerita Sex Jilat Cipap Dan Nyonyot Tetek Sampai Stim

Seperti dijangkakan, memang aku sorang jer ajk lelaki yg nak stay, sementara member lain semua nak balik. Tapi nasib aku tak baik juga sebab Silvia menyatakan bahawa dia terpaksa balik sebab esok pagi-pagi dia nak balik ke kampung.

Frust jugak aku masa tu. Tapi bila semua selesai, Silvia mengenyitkan mata kat aku. Kami pun beredar dari Mahkota ballroom terus ke bilik sebab yg nak balik pun perlu ambil beg merka di atas.

Sesudah semua ajk lelaki balik, aku lepak di hadapan bilik ajk perempuan yg selang lima bilik dengan bilik aku. Aku offer nak hantar Silvia turun ke bawah.

Setelah ucap selamat malam pada 4 awek yg stay dalam bilik tu, aku dan Silvia pun keluar. Hampir ke lif, aku tengok Silvia berhenti dan bersandar ke dinding dan tersenyum.

Aku kaget jugak. Apsal lak minah ni. Senget ke. “Jangan lah naif sangat, Silvia bukan nak balik sebenarnya, tapi Silvia nak lepak bilik Syam malam ni, tak nak la diorang tau. ” Ucap Silvia.

” Oo. ingatkan Silvia nak balik betul tadi. ” balasku pula. Kami terus ke bilikku. Sampai dalam bilik, aku pun mula nak memeluk Silvia. ” Jangan la gelojoh, Silvia nak mandi dulu la. ” kata Silvia.

” Bukan apa, mana leh tahan tengok ni. ” balasku pula. Silvia ambil tuala dan menanggalkan pakaiannya berganti dengan tuala lalu terus ke bilik mandi. Masa tu aku dah membayangkan macam-macam.

Fantasi aku tentang Silvia yg sedang mandi kat dalam tu, dengan kulit yg putih melepak, sepasang tetek yang segar buat aku tak tersedar Silvia dah siap mandi dan berdiri di sebelah katil.

“Apa la yang dikhayalkan tu, pergi la mandi dulu” cakap Silvia mengejutkan aku dari berkhayal. Aku pun terus bukak baju, ganti dengan tuala dan masuk mandi. Sekeluarnya aku dari bilik mandi, Silvia masih lagi berkemban dengan tuala.

Bersandar di kepala katil sambil tangan memegang remote tv. Tuala sedikit terdedah menampakkan putihnya peha Silvia. konek aku pun tanpa segan silu terus menghampiri 150 darjah ketegakan.

Cite lucah Jilat Cipap Dan Nyonyot Tetek Sampai Stim

Silvia senyum jer. Aku pun baring di sebelah Silvia dan meletakkan tanganku di pehanya. Silvia meletakkan remote tv serta memandangku. Aku cium pipi Silvia, kemudian turun ke bibir sambil tanganku masih lagi menggosok peha Silvia.

Silvia menyedut-nyedut lidahku bila mulut kami bertemu. Terasa syok pula diperlakukan begitu. Aku baring dan terus rangkul Silvia naik ke atasku, kami terus bergomol dalam keadaan bertuala sahaja.

Mulutku terus mencari sasaran di leher Silvia berganti dengan mulutnya. Tangan ku menarik simpulan tuala di dada Silvia dan terus kelihatan sepasang tetek yg kulihat sebahagiannya awal malam tadi.

Ternyata Silvia memiliki sepasang tetek yang menarik. Tanpa berlengah lagi tangan ku terus menjalar ke tetek Silvia. Kedua nya kuramas lembut dan kemudian mulutku pun berpusat ke situ.

Puting yang cantik itu kugigit-gigit mesra sambil tangan masih meramas tetek nya. Silvia mengelinjang kenikmatan, matanya separuh tertutup menahan kesedaan. Lidah nya menjilat jilat bibir. Silvia menarik tuala ku dan terus memegang pelir ku yang telah tegang.

Lembutnya tangan Silvia membuatkan zakar ku hampir nak memancutkan sperma masa tu juga. Tapi dapat kutahan. Jejarinya mengusap lembut betul betul buat aku tak tahan. Perlahan-lahan Silvia menyuakan mulutnya hampir ke zakar ku.

Hujung lidah nya menjilat kepala zakar ku kemudian memandang aku sambil tersenyum. Geli sekali aku masa tu. Kemudian Silvia memasukkan zakar ku ke dalam mulutnya sambil lidahnya terus menjilat jilat kepala zakar ku.

Tangan ku seraya merayap ke bontot nya dan kemudian terus hinggap di pangkal pehanya yang sudah sedikit basah. Terus aku memainkan clitoris nya dan juga mencucuk jari ku ke dalam cipap Silvia sambil dia masih lagi mengulum zakar ku.

Tak sampai seminit kemudian, aku terus memancutkan sperma ku. Silvia hanya sempat mengeluarkan zakar ku dari mulutnya, tapi masih terpancut mengenai bibirnya. ” Kenapa tak cakap nak terpancut, abis mulut Silvia” katanya ” Nak buat macam mana, tak tahan sangat, nak cakap pun dah tak sempat, Silvia kulum best sangat” balasku pula.

Silvia ambil tuala dan mengesat sperma di mulutnya. Dia kemudiannya baring dan aku pula naik ke atasnya ” Syam ni berat la. ” ucap Silvia. Aku senyum jer.

Aku kucup bibirnya sambil tanganku bermain di alur cipap nya. Silvia mula mendongak-dongak kepalanya tanda stim dan matanya sudah terlalu berat untuk dibuka. Hanya kedengaran erangan nikmat dari mulut Silvia.

Perlahan-lahan kujilat puting tetek nya, seperti membuat lingkaran dengan lidahku, kemudian turun ke pusatnya dan lagi bawah ke cipap nya. Dengan hujung lidah aku bermain dengan clitoris nya.

Silvia mendesah-desah kenikmatan. cipap nya semakin basah “ss. sshnh. ” hanya itu yg kedengaran. Sambil menjilat , sebelah tanganku mencapai tetek Silvia dan meramasnya, sementara sebelah lagi mengusap permukaan dalam pehanya.

Silvia menjadi tidak keruan. dubur nya sesekali terangkat menahan nikmat. Aku mengubah posisi badan untuk berada di celah kelangkang Silvia dan bersedia untuk memasukkan zakar ku ke dalam cipap Silvia.

Aku memainkan kepala zakar ku disekeliling cipap Silvia termasuk di clitoris nya. Ku gosokkan kepala zakar ku lama-lama di situ. Silvia menarik lenganku serta bontot ku seolah-olah meminta aku memasukkan zakar ku ke dalam cipap nya.

Aku menekan sedikit zakar ku pada permukaan cipap Silvia sehingga kepala zakar terbenam di celah rekahan cipap Silvia. Silvia terus menarik bontot ku untuk memasukkan zakar ku.

Aku tahan dan bermain dengan clitoris nya dahulu. Seterusnya baru aku masukkan zakar ku ke dalam cipap Silvia. Sekali tolak , keseluruhan zakar ku terus berada dalam cipap Silvia.

Jilat Cipap Dan Nyonyot Tetek Sampai Stim Jilat Cipap, Nyonyot Buah dada, awek stim di henjut cipap awek basah jilat cipap awek ofis citer lucah seks melayu[i-Jilat Cipap Dan Nyonyot Tetek Sampai Stim Jilat Cipap, Nyonyot Buah dada, awek stim di henjut cipap awek basah jilat cipap awek ofis citer lucah seks melayu]

Jilat Cipap Dan Nyonyot Tetek Sampai Stim

Seperti kujangkakan, tiada halangan. Semasa zakar ku rapat kedalam cipap Silvia, Silvia menggeliat seperti senak. Hanya berbunyi “urrghm. ” sahaja. Silvia terus menarik badanku rapat ke badannya dan mulutnya terus melumat bibirku.

Dihisap nya bibirku seolah olah masuk ke dalam mulutnya. Aku tarik zakar ku perlahan lahan hinga tinggal kepala sahaja di dalam cipap Silvia. Kemudian menyorongnya ke dalam semula.

Ku ulangi sorong tarik perlahan lahan, kemudian menaikkan laju dayungan. Seketika aku menghentikan kayuhan dan membuat gerakan seperti pusingan zakar ku dalam cipap nya. Mata Silvia terus terpejam melayan keseronokan.

Kusambung aktiviti dayungan sambil mulutku pula bertindak menyonyot tetek Silvia. Seketika kemudian, Silvia memelukku dengan rapat ke dadanya dan badannya menggeletar kerena sudah klimaks. Kurasakan ada cecair licin di sekeliling zakar ku dalam cipap Silvia.

Aku pun melajukan kayuhan dan tak lama kemudian aku pun menarik zakar ku keluar dari cipap Silvia , lalu memuntahkan cairan hangat di atas perut Silvia, sebahagiannya bertakung dalam kubang pusat Silvia.

Aku baring di sebelah Silvia, mengucup pipinya. Silvia memalingkan badannya ke arahku dan memelukku.

***

Jilat cipap , Nyonyot tetek , awek stim di henjut, cipap awek basah

Back to posts
Comments:

Post a comment


1 | 19 | 19 | 382 | 1101296
CERITA KONGKEK
Indon
CERITA XXX
Cerita Stim
Cerita Lucah
Cerita Melayu Boleh XXX
Melayu Story
Cerita Gay Melayu
Cerita Lesbian
© 2009 - 2016 CeritaKita-X.sextgem.com
Cerita Mesum Lucah Melayu & Artikel Seks